onsdag 11. februar 2009

Designprosess

I dag var oppgaven å lage skisser og prototypen til et handlenett. Så det første jeg gjorde var å se på handlenett som allerede eksisterer for å få inspirasjon. Deretter var det å sette seg foran skisseblokka. For meg var dette ganske enkelt. Siden jeg hadde allerede tenkt ut hvordan jeg ville ha nettet. Etter en stund med tegning var det tid for å lage prototypen. Det var litt vanskelig, men jeg skjønner nå hvorfor det er lurt. Hvis ikke jeg hadde laget nettet i papir før jeg begynte med stoffet, hadde det blitt mye feil. Underveis i prossessen tok jeg en del bilder.


Dette er noen av skissene mine. Jeg her lyst til å lage et handlenett som er ganske stort. Det skal være to hanker. En hank som er stort, så man kan ha tøylen over skuldren også en mindre hank som man kan holde tøylen i hånden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar